Arg

Jag är förbannad rent ut sagt. Idag skulle jag ha jobbat men se det blev inget jobb för mig.
Igår natt när vi kom hem efter en födelsedagsfest såg jag att jag hade ett missat samtal från jobbet (obs; ett missat samtal). Det första jag gjorde imorse var ju såklart att ringa min manager som fortfarande låg och sov och bad mig ringa tillbaka senare därefter la av telefonen rakt i örat på mig.
När jag precis har satt mig i tåget så ringer min telefon, det är en tjej uppe på kontoret som säger att jag inte behöver komma in och jobba idag. Det kanske var lite sent att säga det nu när jag precis har satt mig på tåget.
Jag blir såå arg över det här eftersom att man hänger upp sitt liv på ett jävla jobb som man blir behandlad som skit från.  Igår kväll var vi på fest i en annan stad ungefär 1h ifrån oss. Det var meningen att vi skulle stannat kvar över natten för att även idag spendera hela dagen tillsammans med alla vänner och gå ut och käkat men det fick vi avboka eftersom att jag skulle ha jobbat idag. Vi kom hem ca 04.30 och jag somnade runt fem och jag gick upp kvart i tio. Spenderade helt onödiga pengar på tågbiljett och min egen tid.
För det första, ett missat samtal är inte tillräckligt. Lämna ett röstmeddelande eller skicka ett meddelande. Hello, its 2012!

Ja vad ska man göra idag då? Typ lägga sig i sängen bredvid en alkoholstinkande bakfull pojkvän och leka med datorn lite. Why not?!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Men snuttan! Ska vi höras senare idag då? Jag är hemma efter 17 så jag kan ringa direkt när jag kommer hem :) Skype alltså! Puss

2012-04-16 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0