Bye bye money

Blev lite glad för 10 minuter sedan när jag såg att jag hade fått ett mejl från min försäkring. Det var ju såklart på nederländska så klart man blir glad innan man använder sig av google translate och inser att mejlet inte var sådär jättespännande. Men vad förväntade jag mig egentligen av ett brev från försäkringen? I mejlet stod det att dem har försökt dragit pengar på mitt konto x-antal gånger men inte lyckats, fast att jag har pengar på mitt konto och kollat så dem har rätt banknummer. HOWEVER, det var ju bara för mig att föra över de 450,85 euro till deras konto. Manuellt eller vad det heter på svenska!
Bye bye money, see you another time...

Moth**f**k**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0