Förkyld

Jag har ont i huvudet och i halsen, jag hostar och mår allmänt dåligt bara. På onsdag blir det ett besök till Dr. Van Hees. Han är min nya husläkare. Blir en massa spännande blodtest för att se om jag möjligtvis kan vara allergisk mot något eller om det är något annat konstigt. Det är inte normalt att vara så trött som jag är heeeela tiden, även fast jag gymmar typ 4-6 ggr i veckan. Det måste bero på något så det är på tiden att jag kollar upp det.
Hur mår ni by the way? Jag får ju aldrig några kommentarer så det kanske inte ens är någon som läser min blogg.
Nu ska jag ut på stan och leta efter PIIIIIIIP så att jag kan avsluta min överraskning till min pojkvän. Om ca 7 veckor kommer han att få den/det. Fram tills dess är det alltså en hemlighet!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Stackarn! Jag är dålig på kommentera. Men jag mår bra! Kan du åka hem om du är sjuk? Puss

2012-04-23 @ 22:44:29
Postat av: bäret

VARJE VÅR FRÖKEN TOVE! Och du lär dig aldrig ;)¨bra ta många prover nu!!

2012-04-25 @ 08:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0