Gaaaah

Jag får typ panik. Igår låg jag i sängen från klockan fem till halv elva imorse. Vaknade av huvudvärk igen och grinade för att jag hade så ont. Tror att jag lider utav migrän. Imorgon blir det ju ett besök hos doktorn i varjefall så vi får väl se om han kan hjälpa mig med några starka tabletter eller något. Nu är det ju faktiskt så att jag även hostar och är förkyld men så här kan det inte vara varannan månad, det håller inte i längden. Jag vill bli frisk och känna mig helt okej. Är arg också för att jag inte kan gå till gymmet när jag mår på det här viset, känner mig typ lat vilket inte gör saken bättre. Frustrerad!
Syrran frågade mig om jag kan åka hem till Sverige om jag är sjuk och här kommer svaret: JA! Jag kommer må bättre snart plus att jag hellre åker hem till min familj och mina vänner och är sjuk där än ligger här i min ensamhet medans min pojkvän är i Italien.

Irriterad är jag på mig själv för tillfället. Mår inte bra i kroppen och det blir inte bättre att jag ställer högra krav på mig själv. När kroppen inte mår bra får huvudet lida, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0