IKEA

Imorgon är det fredag, då har min pojkvän lovat att ta med mig ut på en romantisk middag. På IKEA i Eindhoven. Jag har inte vart på IKEA på huuuur lääääänge sooooom heeeelst, inte OK, så det ser jag faktiskt fram emot. Har redan spanat in på hemsidan vad dem har på menyn, det hör ju till mig att alltid kolla upp. Höll på att få spader när jag såg att de serverade köttbullar med strips. SERIÖST?! So not svenskt at all. Verkligen holländskt. Allt som är friterat och fettigt måste finnas på menyer här verkar det som. Har ni hört talas om snackbar som finns här?
Som tur är så såg jag att de även hade köttbullar med potatismos. Jag ska säga till Jesse att han måste köpa ALLT svenskt, typ flädersaft, Daimtårta aaah lite smått och gott. Nya sovkuddar  blir det i varjefall, det är en sak som är säker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, i turkan körde dom också med köttbullar och strips. Fy för det!

2012-04-12 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0