Spegel, spegel

I somras när jag bodde på Skiathos i Grekland, för er som absolut inte hade koll på att Skiathos är en ö i Grekland, så råkade jag tappa min handspegel på mitt stengolv så att den gick i tusen bitar. Jag hade tur som hade en hyffsat stor bit kvar så att jag fortfarande kunde se mitt fagra ansikte och lägga make-up. Den biten tejpade jag på en toalettrulle och vips så hade jag en ny, lite udda, men helt okej handspegel.

När jag en dag plockade ögonbrynen hemma hos min pojkvän så blev han helt paff när jag satt med en toalettrulle uppe i ansiktet på mig själv. Han tyckte det var kul, medans jag själv tyckte att jag var smart.

En dag frågade min pojkvän vilken min favoritfärg var, jag svarade mörkblå. Havsblå!
Natten innan min pojkvän skulle åka tillbaka till Holland hade han en prsent till mig när jag kom hem från jobbet.
det var en ny handspegel. Havsblå och silver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0