Surprise!!!

Igår när vi precis skulle till och provsmaka tårtan som jag hade bakat tidigare så blev jag överraskad rejält utav min pojkvän.
När jag satte mig vid köksbordet så stod det en vas med en stor bukett rosor i. Jag frågade vad det var för något, för den stod minnsan inte där tidigare. Jesse sa åt mig att kolla vad det stod i brevet och jag blev nästan lite generad. Jag rullade upp brevet och insåg att det var flygbiljetter hem till SWEDEN!
Min underbara pojkvän har bokat mig en resa hem så att jag kan träffa min familj och mina vänner när han åker till Italien på jobb nästa onsdag. Han har t o m ringt till min chef och bett honom att inte skriva upp mig på jobbschemat nästa vecka. Han har planerat det så bra att vi kan åka tillsammans till flygplatsen, jag behöver vänta i ungefär en timme dock på mitt flyg vilket inte gör mig någonting, och på söndagen när vi åker hem, (Jesse från Italien och jag från Sverige) så måste han vänta i en timme på mig tills mitt flyg landar. Hur perfekt är inte det?! Jag är mest glad över att Jesse verkligen förstod hur mycket jag ville åka hem. Jag började faktiskt gråta igår, för så glad blev jag. Han är såååååå omtänksam!

Delice kommer och hämtar mig på flygplatsen i Skavsta på onsdag kväll, jag kommer hem så sent så jag stannar hos henne över natten. På torsdag vill jag hem till farmor & farfar på lunch, så om någon familjemedlem ser detta kan ni hälsa dem att inte boka upp sig på torsdag förmiddag.
På helgen hoppas jag att det blir Stockholm med Patrik, kanske någon annan frivillig? Sen måste jag ju hinna med att göra så mycket annat. Umgås med min familj, framförallt kramas med min lillebror och syster, hörde rykten om att hon kommer hem också. Hälsa på morfar och umgås med cousin. Ittan kanske är hemma i Enkpg något? Vill hem NU!!!!

Kommentarer
Postat av: Ittan

vi ses på lördag hos mamma och håkan, för de sa att du och cornelia kommer dit då!

2012-04-23 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0