Björn

Jag är inte sådär jätteglad över mitt resultat efter att ha gymmat i en månad nu. Tog nya mått igår tillsammans med Sofie. Armarna är detsamma som för en månad sedan, likaså benen. Det enda positiva är att jag har förlorat, (kan man säga så? jobbat jääävligt hårt är bättre att säga) 4,5 cm runt magen och några centimeter kring höfterna också. Vikten är densamma, hur är det möjligt? Kanske borde prova kosttilskott eller något. Jag är typ den enda i hela familjen här som verkligen tänker på vad jag stoppar i mig och jag verkar ha mest problem med att komma i form. Tänker skylla på grabbarna på gymmet, eller be dem visa mig ytterliggare sätt att träna på. Kanske även bara är jag som är lite för tidig med att hoppas på en förändring... Jag får se det så! Hur lång tid brukar det ta innan man ser resultat? Jag ligger inte på latsidan heller för den delen.

På tal om något annat kul, som jag tycker är kul i varjefall. Min käresta behöver nya underkläder, och inte vilka underkläder somhelst... För en månad sedan fick jag i varjefall honom att testa ett tre-pack från H&M, just för att dem är billiga och säkerligen bekväma. Jag kan ju använda alla sorts underkläder liksom. Se så fel jag hade, H&M's underkläder passade inte på min pojkväns ägodelar.
Men nu har jag förstått det som att killar/män inte är som oss tjejer/kvinnor. Tror att större delen kvinnor kan använda dem flesta typer av underkläder medans killar hittar sina favoriter och sedan är trofasta dem. Det går inte att ändra på liksom. Är det Björn Borg så får det stanna så liksom. Ingenting är bättre! Nu har jag förstått att det även inte har med priser att göra, att billiga underkläder inte skulle passa, utan det har verkligen helt klart med kvalitet att göra och hur killarna är byggda nedtill. Skulle inte förvåna mig och min papa har sina favoriter och skulle min styvmama köpa något annat åt honom så passar det sig inte. Säkert är min halvpapa exakt likadan och syrrans pojkvän och era pojkvänner. Fråga dem!


Finns väldigt snygga Björn Borg att köpa på Nelly.se
Tack Björn, du räddar många män!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0