Välkommen 90-tal, du får stanna!

Imorse blev det en body balance session. Mina ben känns återigen som överkokad spaghetti, och fan vad det känns bra! Nu ska celluliterna och fläsket bort... Hoppas jag på.
På tal om träning, i förra veckan när jag var på gymmet så spelades en massa gamla klassiker från 90-talet. Hur kul är inte det att sporta till liksom?! Blev verkligen superpeppad att kämpa på ännu mer till Two Times, Rhythm Of The Night, Saturday Night och Cruel Summer. Har faktiskt t o m fixat hem lite musik till mig själv med gamla 90-tals dängor. I love it! Jag har så mycket minnen till just den typen av musik, eurodance? Minns när syrran och jag satt i bilen och sjöng till Shut up and sleep with me, vi frågade papa vad dem sjöng och han skrattade bara.
Detta är helt klart ett Må Bra tips från mig till er som är ifrån samma generation, fixa hem lite 90-tals musik och NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0