Grattis Victoria & Daniel

Jag är väl egentligen inget stort fan av att följa kungligheter men jag är svensk i Nederländerna och borde sända över mina gratulationer till kronprinsessan Victoria med make Daniel till deras nyfödda dotter. Gratulerar! Måste även tillägga att namnet är jättefint som dem har valt till den lilla prinsessan, något som historikern Herman Lindqvist inte vekar tycka, men vem är han liksom? Ööööh...

Det är så mycket kärlek in the air nu... Blev sååå glad när jag fick en inbjudan av min kusin Madeleine till hennes brölloppsfest i sommar. Herregud hon ska gifta sig, Madde liksom. Vet dock inte om jag kan vara där men jag önskar all lycka till framtiden. Och Niklas då, lillkusinen som ska bli papa närsomhelst. Även en av Jesse's kusiner skall snart bli papa och det blir den första i den nya generationen.
Man kan ju inte sluta le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0