Happy Valentines day!

Eftersom att jag måste iväg och jobba idag, på alla hjärtans dag så ordnade min fantastiska pojkvän en romantisk kväll för oss igår. Visst låter jag cheesy, men jag är ju kär så låt mig vara.
Vi bokade in oss i hans föräldrars garden house, vad blir det på svenska, tomthus, trädgårdshus? Äsch, det låter bättre med garden house. Vi spelade vårt favoritspel tavli (grekisk version av backgammon), kollade på musik dvd, badade bastu, drack vin, åt choklad, och avslutade kvällen med en film Crazy Stupid Love, rekommenderas starkt. Allt detta framför en öppen vedspis där min underbara pojkvän hade gjort iordning en säng åt oss. Efter filmen somnade vi framför brasan.


Kommentarer
Postat av: josefine

mysigt!

2012-02-15 @ 23:38:35
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0