Våren är på väg

Efter karnevalen i förra onsdagen så var det fantastiskt väder, riktigt vårdväder med sol och kvittrande fåglar. Vi satt utomhus och drack kaffe och åt lunch i solen. Åååh underbara vår och sommar, jag behöver er nuuuu!
Blev överlycklig igår igen när jag vaknade av solen. När jag väntade på tåget påväg hem efter jobbet igår kväll ungefär 18.30 så var det fortfarande lite ljust ute och fåglarna kvittrade. Jag totalt älskar den känslan man får i kroppen vid den årstiden. Vet att jag tidigare i bloggen klagade på årstiderna här i Nederländerna, men tummen upp för att våren kommer tidigare här alltså. Idag hade vi 9 grader och sol. Vårjacka snart tror jag!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh så härligt. Då kommer vi kunna sitta ute sen när vi kommer :)

2012-02-28 @ 06:49:43
URL: http://morotenochjag.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vårjackan kommer nästa vecka ;)

2012-02-28 @ 17:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0