Fredag, fri dag!

Äntligen fredag = fri dag för mig! Jag var uppe ganska tidigt, sprang 5 km, vilket inte var särskilt trevligt över huvudtaget. Alldeles för varmt för att springa.
När jag kom hem igen hoppade jag rakt ned i poolen, kändes som att det var det enda rätta.
 
Har vart och handlat inför helgen. Ikväll har vi Björn & Patty på middag så jag har gjort min fantastiska kräftsoppa och sen blir det grillning. Har gjort en massa godsaker till mina kycklingspett med egen marinad. Mmmmh, får se vad jag får för recensioner.
 
Är extremt varmt och har vart dem senaste dagarna så för tillfället känner jag mig inte riktigt hundra men kände att jag ville uppdatera bloggen innan jag lägger mig raklång på soffan och vilar lite.
Hoppas att ni får en trevlig helg och att vädret är precis som här, vart ni än är.
 
Här får ni en bild på Henk och hans nya lekkamrat, som jag egentligen inte tror lika leksugen som Henk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0