Jaaaaaahaaa

Sverige vann igårkväll mot Frankrike... Kul med en vinst i varjefall men kunde det inte ha blivit mot England?
Jag ser fram emot VM om två år.

Jahaaa ni, jag har lust att ändra utseendet på min blogg men det har jag inte tid till just nu så det får b li någon gång efter sommaren. Well, jag jobbar lunch den här veckan så det är ju normala tider vilket är skönt för då har jag ju i varjefall tid till att träna. Fick med mig Jesse på en springtur i måndags kväll. Var så härligt väder men inte särskilt uppfriskande att springa på en mage som var mätt på mat. Trodde jag skulle kräkas men tur, det gjorde jag inte. Har lärt mig en läxa nu i varjefall, måste låta maten smältas ned innan träning.

Ska iväg nu till gymmet tillsammans med Sofie, vet inte vad det blir för träning men jag har lust med mage. Den försvinner ju inte automatiskt liksom. Minns ni den där operationen jag berättade om som man kan göra? Ta fett från valfritt kroppsområde och sätta in i brösten. Låter ju mer och mer intressant...
Whatever Trevor.
Haowa!

Kommentarer
Postat av: B

Tycker inte du ska tänka på att ändra något alls på dig! Längtar mer än någonsin ner till skiathos, alla vi tjejer sitter och dricker vin tills vi är lila om munnen!

2012-06-22 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0