Nya blogg.se

Ser att det har skett en del förändringar här på blogg.se. Ser bra ut men man blir ju alltid förvirrad innan man får helt koll på läget och alla dessa nya funktioner. Kanske inte ens är så många nya funktioner, men knapparna sitter på lite andra ställen nu.

Jag hade hursomhelst en helt fantastisk lördag. Kom hem från jobbet runt halv sju tiden, börrjade göra mig iordning tills vi skulle åka till Nijmegen då jag helt plötsligt får nyheten att Nijmegen är inställt, ingen hade lust att gå ut. Ingen förutom JAG!
JAG hade jättestor lust att göra någonting och kunde inte riktigt acceptera att få sitta hemma framför teven den här fina lördagen så jag kontaktade min vän Vicky, som jag lärde känna på Skiathos förra sommaren, minns ni henne?. (Hon jobbade som reseledare för Fritidsresor Grekland).Hon bjöd genast in mig hos sig och sina vänner för kvällen.
Vicky bor för tillfället i en stan som heter Bilthoven, en bit bort ifrån mig. Men just denna lördagen var hon i Tilburg, så jag bad Jesse att skjutsa mig till Nijmegen och sedan tog jag tåget därifrån till Tilburg, det tog ungefär 50 minuter. Som tur var hade jag en flaska Prosecco med mig, oooops!

Vicky plockade upp mig på tågstationen och därefter blev det... FEST! Vi gick ut i Tilburg och det vart en superlyckad kväll. Dagen efter körde vi till Den Bosch för en lyxig brunch.
Här kommer lite bilder.
Här blir man välkomnad till Tilburg!
Maaike, jag och Santene!
Vicky, jag, Lisa, Maiike och ???? frågetecken ???? Vet inte vem den killen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0