Dinner for two

Om 45 minuter ska Jesse och jag ut och äta middag i en liten större ort än Cuijk, kallad Uden.
Eftersom att Jesse kommer vara borta nu i nästan tre dagar från och med imorgonbitti så tänkte vi att en middag ute blir perfekt denna fredag. Det blir tapas
Jag känner mig lite bättre men jag är inte helt hundra ännu. Började bli riktigt less på att ligga på soffan så gjrode ett ryck idag och har gjort mig iordning med en ny klänning i marinblå och högklackade skor. Känner mig genast bättre! Plus, jag fick min första lön och det var mer än jag hoppades på faktiskt så har skämt bort mig lite och köpt lite kosmetika, bl a ny ansikskräm från Vichy som jag älskar, min var slut sen en vecka tillbaka. Behövde även en ny mascara, concealer, schampoo & balsam. Ja, you name it!
Trevlig helg hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0