Fullt upp!

Har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna, men tummen upp för det! Är hur glad somhelst för tillfället verkligen. Har haft så mycket roligt för mig på sistone och nu senast i raden hade jag min halvsyster Ida och kusin Josefine på besök här i Cuijk.
Vi, Jesse och jag, hämtade upp dem två på flygplatsen Weeze Düsseldorf, i Tyskland (för att det är supernära oss eftersom att vi bor typ på gränsen till Tyskland), i fredags. När vi kom hem till oss var det dags att öppna vinflaskorna och fira Astrid, Jesse's mamas födelsedag. Senare på eftermiddagen blev det pumpasoppa och min hemmagjorda smörgåstårta till middag. MUMS!
Kvällen fortsatte som förutspått med en hel del alkohol och prat som vi behövde ta igen eftersom att vi inte ses särskilt ofta nuförtiden. Här tänker jag tillägga en typisk "klyscha"; varenda gång jag träffar mina bästa vänner så känns det precis som igår. Låter kanske jättetöntigt men jag tror verkligen att det har med hur vi är som personer vilket är genuint trevliga människor, inget jävla fejk! Vi behöver inte förbli vänner genom att umgås varje dag eller flera gånger i veckan, kvalitén är den som gills.
Nu flyger jag iväg här lite... Helgen fortsatte med en båttur, middag på restaurang, en sväng till Nijmegen, fika ute i solen & en walk in the church och upp i kyrktornet för att se på utsikten över KUUK EN DE MAAS! Översättning Cuijk och kanalen.
Ville inte att söndagen skulle komma men tiden går ju inte att stoppa. Hoppas att ni kommer tillbaka snart, och hoppas att ni kan stanna längre.

Det var alla bilder som jag hade för på lördagseftermiddagen åkte Jesse iväg till Tyskland på en mässa och han behövde min kamera. ITTAN & JOEY, se hit! Ni måste skicka era bilder till mig, lova?!

Kommentarer
Postat av: Ittan

Helgen gick för fort! Tack igen för allt. Jag ska försöka skicka bilderna någon dag! Vill ha dina också.

2012-03-29 @ 12:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0