Gamla goda tider

Kolla vad jag hittade, jättegamla bilder på Caroline a.k.a Bäret, cousin Josefine a.k.a Joey och mig när vi åkte till Stockholm över dagen. Här fikade vi den sedvanliga lattén, undra hur ont i magen jag fick utav den där koppen liksom. Jag och mjölk går ju inte direkt så bra ihop alla gånger.
Igår bokade cousin ivarjefall resa till Skiathos i sommar. GUD vad jag längtar och fan vad kul det kommer bli! Nu hoppas jag att bäret också bokar snart så man kan börja planera i sitt lilla huvud.

Kolla in brudarna liksom!!!! By the way, måste ha vart populärt att ha rött avtynat nagellack.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fy vilken bild!!!

2012-03-13 @ 12:13:16
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0