GOODIEBAG

Cousin hade med sig en goodiebag från henne och storcousin, Karoline. Den var rosa och inuti fanns en massa roligheter bl.a nagellack, mascara, en ring, ett linne och läppgloss. Helt ärligt måste jag nog säga att det var den roligaste presenten jag fått sedan jag fick en ny handspegel av min pojkvän efter att ha använt påklistrad spegel på en toalettrulle alldeles för länge enligt honom.
Jag menar det verkligen, goodiebagen var verkligen en trevlig överraskning! Älskar smått och gott av sådana grejer som man alltid behöver som tjej. Faktiskt, i förra veckan gnällde jag över alla billiga nagellack jag har köpt på sistone som man kan typ ha en dag innan de börjar flagna eller flisa sig. Ni vet vad jag menar...
Behöver ju inte tänka längre på att köpa bättre märke utav nagellack nu när jag fick fyra nya.

TACK VERKLIGEN båda kusinerna Jossan och Karro!!!

Astrid skrev dit detta på min rosa lilla goodiebag. Det passade ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0