GTL

Gym, tan, laundry.
Igår blev det dock omvänd ordning, vilket resulterade i en väldans svettande på gymmet och huvudvärk senare mot kvällen. Sofie hade t o m migrän. I fortsättningen gör vi som gänget i Jersey Shore, startar med gymmet, solning och sedan tvätt.

Idag startade jag med gymmet imorse, det blev en lektion body balance, kände att det var på tiden att variera lite i träningsschemat. Kändes underbart i kroppen efteråt, benen var som spaghetti när den är kokad och klar att äta. Efter gymmet tog jag itu med tvätten och sedan dess har jag slappat vid poolen och läst svenska aftonbladet. Hade Florance här ett tag också. Snart blir det middag och senare tillbaka till gymmet för lite fitness. Jag som precis sa att det inte är en bra kombination att ta gym efter solning... Hmm, vi får se, har ju haft några timmar att vila emellan.
Speak later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0