Gymmet och jag

Gymmet och jag, vi är goda vänner...
Drog iväg en sväng till gymmet imorse, jag var helt ensam och det var så skönt. Ska iväg till gymmet igen runt 5-tiden tillsammans med Sofie. Det slog mig lite tidigare att jag var på gymmet 7 gånger på sammanlagt 5 dagar i förra veckan. Jag måste verkligen ge mig själv en extra kick i baken för att jag har legat på latsidan sen jag kom till Holland. Okej, jag tränade BodyBalance i en månad i November och sprang några dagar i veckan innan nyåret. Nu är det på tiden att jag pushar mig extra hårt så jag tycker faktiskt inte att två gånger på en dag är särskilt mycket. Tre gånger dagligen hade varit att överdriva, kanske blir senare när konditionen är bättre.
Nej men jag går såklart inte två gånger om dagen varje dag, typ varannan dag. Musklerna måste vila, don´t forget that!

BY THE WAY! Här i Nederländerna har vi fantastiskt väder för tillfället. Strålande solsken och 16 grader ungefär. Hörde att det ska bli 18 grader på torsdag. Ser verkligen fram emot denna helgen då COUSIN OCH ITTAN kommer hit. WEEEEEHEY!!! Så glad är jag!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Ittan

Hoppas det är lika fint väder i helgen! Det ska bli så kul att komma till dig!!

2012-03-22 @ 09:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0