Helgen

Jag had,e som några utav er redan vet, finfrämmande från torsdag till lördag av papa och Marianne.
Vi åt jättegod mat i torsdags kväll och drack en hel del vin tillsammans med Eric och Astrid (mina framtida svärföräldrar). På fredagen hade Jesse tagit ledigt så vi åkte till "huvudstaden" i Brabant Hertogen Bosch, även kallat Den Bosch. Var meningen att vi skulle ha tagit en båttur runt staden i kanalerna men det var inte direkt säsong för det och vi var lite sent ute så det blev en lunch, promenad runt i staden, ett besök in i den kända kyrkan Sint-Janskathedraal och dagen avslutades med en Bosche Bollen, en väldigt populär gräddbakelse. Ni kan se bild på den längre ner. Senare på kvällen gick vi ut på restaurang här i Cuijk och åt en god middag (igen) och drack vin.
Tycker att det var så kul att papa och Marianne kom över till Holland och hälsade på. Kunde inte bli gladare! Om två veckor kommer ju cousin Josefine och min halvsyster Ida, det ser jag verkligen fram emot.
Här får ni se lite bilder!


Kommentarer
Postat av: Joseine

Jag ser också fram emot det. To much!

2012-03-12 @ 06:50:15
URL: http://mortenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0