Idolbilder

Ligger i sängen just nu, helt ensam med tvn i bakgrunden istället för en snarkande Jesse. Det här kommer troligen låta lite konstigt och troligtvis inte sant men jag kan intyga att det är 110% ärligt. Jag tycker om när min man snarkar! Kan knappt somna innan han börjar snarka nuförtiden. Ikväll saknar jag faktiskt det. Im soooo cheesy just nu, sorry folks enough about loooove.

Hmm, funderade på att kika in Nelly, är såååå glad att den hemsidan, som är min favorit, har börjat leveranser till Nederländerna. Det var nog meant to be tror jag, för precis två veckor efter att jag kom hit så började dem göra reklam på tv om det. Tur för mig! Kände att det var lite på tiden nu när jag har fått min första lön här att kanske fixa iordning en order och skämma bort mig själv lite. Var alltför längesen jag internetshoppade, and I love it toooo much! Farligt farligt...

Ni som läste min gamla blogg, minns ni att jag fick idolbilder av cousin några gånger? Är faktiskt lite besviken nu när jag har börjat blogga igen och ännu inte fått några idolbilder. Hallåååå, efterlysning?!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det ska nog kunna gå att ordna några till ;)

2012-03-04 @ 18:16:46
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0