Rapunzel

I need new  hair extensions!!!! Har haft mina gamla i tre år nu tror jag. Har färgat dem, lockat, tvättat, fönat, klippt, silverschamponerat, plattat, ja everything med dem och då förstår ni ju vilken kvalité de faktiskt har men nu är det precis som att de har fått nog. Jag måste över till Sverige och fixa nya, här i Nederländerna är det på tok för dyrt plus jag vill gärna ha kvalité och vet att hårförlängning hos Rapunzel (http://www.rapunzelofsweden.se/) är den bästa helt enkelt. Där köpte jag mina gamla extensions som var ett par Clip-On, superlätta att sätta in och ta ut. Nu är jag väldigt sugen på att gå till salongen, som jag har hört ska vara helt suverän, och få lite professionell hjälp så att det blir perfekt färg och längd. Vill typ åka hem till Sverige nu för att få det gjort. Kolla in bilden nedan, den tog jag när jag satte in mina gamla extensions, men visst passar jag mycket bättre i långt hår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0