Special edition

Idag har jag gått runt med 17.300 euro, (ca sjuttontusen svenska kronor !!!! Oj, fel utav mig, det ska stå ungefär hundrasjuttitretusen svenska kronor) i min väska. WHY?
Jo, vi var över till Tyskland och köpte Jesse's nya bil. I cash!!!! Otroligt...
Det blev en svart folkavagn, riktigt fin faktiskt. Är ju inte sådär superintresserad av bilar, framförallt inte nya, men man kan ju låtsas ett litet tag innan man blir det på riktigt.
Det var något speciellt med motorn, "go green" eller något, och den här modellen fanns enbart att hitta i Tyskland för dem är ju först med allt plus den var typ superstylad och har massa extra grejer som ingen vanlig VW Golf brukar ha. Jesse är jättenöjd förutom med fälgarna, det blir nya snart. Pimp my ride! En annan gråter typ fortfarande över sin cykel som blev stulen för några veckor sen...

Vi kör med stil, höhö!

Och såhär ser min framtida bil ut ifall Jesse får välja. Kan ju inte klaga, I love Land Rover och Range Rover's såå!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fin bil, men du kanske ska ta körkort först? ;) Puss på dig!

2012-03-27 @ 19:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0