Titta, han rör på sig!

När jag vaknade igår kände jag mig nästan fri från min förkylning förutom lite huvudvärk av all hosta. Åkte till jobbet och kände mig helt död när jag kom fram efter en kort tågresa och en promenad på ungefär 15 min. Drack teh och åt lite mat. Gick igenom menyn igen. Jag hade lite svettningar emellan gångerna och hosta men jag skötte jobbet perfekt, inga problem tänkte jag då min chef helt oväntat säger rakt ut; "You are not working tomorrow". Så här ligger man nu i soffan framför tvn igen... Gaaaah!! Men okej, jag kan förstå att våra gäster inte direkt vill bli serverade av någon som har feber, hostar och snorar. Det är inte lekstuga här inte!

Innan jag glömmer. Igår kväll ordnade jag upp i restaurangen och tog då stolar från lounge delen då jag ser en liten leksakssalamander, TRODDE JAG! Leksakssalamandern började röra på sig och jag hämtade en av kockarna att ta ut den.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Usch och fy!!

2012-03-01 @ 18:37:47
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0