Aaaaah...

Jag ringde läkaren imorse innan jag stack ut på en joggingtur. Mina resultat såg bra ut (?) Ööööh, men det känns inte så bra? Måste faktiskt erkänna att jag hade blivit glad ifall det var fel på någonting så att man kan sätta fingret på det och kanske få hjälp. Måste göra ett till test för glukos och svaren från allergi kommer i nästa vecka eller om två veckor. Orka!

Jahaaaaa... Jag var ju över till Svedala i förra veckan och gud vilka underbara dagar jag hade där. Det var helt annorlunda att komma hem nu när det börjar bli varmt och skönt än då när jag var hemma i slutet på December. Hann med allt förutom åka till Stockholm, vilket var typ mina första prioritering för att jag älskar Stockholm och inte har vart där på ett bra tag nu. Men det gjorde inget, för det var perfekt att spendera fem dagar i Enköping också tillsammans med familj och vänner. Det behövdes.



Mama ser överlycklig ut att jag åker hem?! Det blev inga festbilder den här gången eftersom att min kamera inte hade något batteri kvar och jag hade glömt laddaren i Holland.
Var lite ledsamt att åka hem men dem känslorna går ju över också.
Hade en väldigt turbulens flygresa hem och det är aldrig trevligt. Jag är aldrig flygrädd om jag flyger med andra, men när man är ensam och det är lite turbulens så får man ju lite panik. 
Ja ja, så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0