Livet i kort

Jag har verkligen vart superupptagen i det sista. Är skönt om ni frågar mig, men såklart önskar jag ju att jag kunde skriva mer i bloggen och uppdatera mer om vad jag gör, när jag gör det. Det går tyvärr inte för det är ju hela tiden någonting på gång, utöver jobbet också.
Är i varje fall jätteglad att jag jobbar mycket nu, passar perfekt tills vi åker på semester om 8 dagar till Skiathos. Semestern är räddad! Den här veckan jobbar jag sex dagar och det har ungefär sett ut så dem senaste två veckorna. Är supertrött dock, igår vart det 10h och 15 minuters pass, var helt slut när jag kom hem och däckade på en gång nästan när jag hade lagt mig ner i sängen.

Har vart lite nere på sistone angående en del grejer. Ibland känns det som att jag lever någon annans liv istället för mitt liv, som jag alltid har gjort precis hur jag vill. Det är ju både på gott och ont.
Jag måste hitta den där röda tråden. Den där tråden som är länken till ett tryggt och starkt förhållande och den som man kan dra lite i när man känner att man behöver det.

Stor kram till er, från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0