QUEENSDAY

Det blev Eindhoven i mandags for Jesse och mig. Vi akte tillsammans med nagra andra vanner, Ron, Florance, Jacco och Joris for att fira denna kungliga tillstallning. Dem flesta klar sig i orangea klader eller blatt, vitt och rott som ar Nederlandska fargerna. Man skulle ju latt och slatt kunna jamfora valborg med Queensday eftersom att det firas utomhus och man festar hela dagen/natten. Det som dock inte gar att jamfora ar alla fantastiskt uppbyggda stages (scener?) med Dj's som spelar bra musik till skillnad pa dalig musik i Sverige. Horde att Armin Van Buuren var i Leiden och spelade. Ja, ni hor ju sjalva liksom, det ar ju vardsklass pa festerna har i Nederlanderna.

Vem var det forresten som myntade uttrycket ''Lilla Sverige''? Sverige ligger pa femte plats som storsta land i Europa, om man raknar med att Ryssland tillhor till viss del Asien. Daaaah!
Sverige ar INTE litet. Det ar gar ungefar 11 Holland pa Sveriges yta. Dock sa bor det 9(?) miljoner manniskor i Sverige bara och ca 16,5 miljoner manniskor i Nederlanderna. BANG !!!!!!!
Forstar ni om det var superfullt med manniskor overallt i mandags? Jesus!

Plus: ca 25 grader utomhus
Minus: En kille som stod bredvid Jesse och mig pa taget blev sugen pa att dra en lina kokain mitt framfor allihopa. HALLAAAAAA, vad hande dar liksom?! Det var fanimig ruggigt att se.

Har kommer lite roliga bilder. Enjoy! Forresten, vad tycker ni om min fina orangea klanning jag fick utav min pojkvan? Hehe!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

BANG!!! Den va fin, du är finare :)

2012-05-04 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0