Hej hej

Igår var det strålande solsken och typ 23 grader. Idag är det regn och 9 grader. Vilken sväng-om liksom! Det känns också. Jag är trött idag.
Jag har haft fullt upp med jobb dem senaste dagarna och det är skönt. Saknar att jobba när jag inte jobbar och när jag jobbar så vill jag ha semester. Det är nog en vanlig känsla hos de flesta människor. Det känns ändå hur bra somhelst att jobba för tillfället, då är jag mer värd den där semestern till Skiathos som går av stapeln den 29e maj. Längtar så otroligt mycket. Känns som en kort sekund men ändå en evighet sedan jag var där.
Måste tillbaka... Nu!

Såhär såg det ut igår när vi åkte en tur med Jos båt i kanalen här i Cuijk; de Maas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0