Wiiiiihooooo!

Jag ska få mitt egna rum!!!!!!!

Astrid och Eric hade pratat lite när jag var över till Sverige, om att göra om deras typ förråd/vindsrum till mitt rum. Det är redan isolerat så det enda som behövs göra är ju att lägga golv/matta och tapet på väggarna. Möjligtvis ett fönster som går att öppna för luftens skull.
Detta rum hade jag ingen aning om att det ens existerade. Trodde det var något litet förråd men det visade sig vara typ lika stort som ett vardagsrum, och det är precis vad jag vill göra det till också. Ett lounge rum med typ vardagsrumskänsla. Där jag får vara helt ostörd.
Rummet ligger vägg i vägg där Jesse och jag har våran säng, så ifrån vårat "sovrum" kommer det att bli en dörr in till mitt lilla krypin. Astrid och Eric tycker att det är på tiden att jag har mitt egna precis som alla andra har i den här familjen. Där kan jag ha mina möbler och få känna mig som hemma, som Tove!

Idag har vi plockat ut ALLT som dem har samlat på sig igenom åren, och herreguuuud vad med grejer!
Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: mama

Spegeln får du INTE göra dig av med!!!

2012-05-02 @ 21:19:13
Postat av: Josefine

Va härligt. Nu kan du gå undan när du känner för det. Bestämma alldeles själv. :)

2012-05-03 @ 12:54:23
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0