Adrenalin

Idag har vi vart iväg och kört motorcross tillsammans med ett helt gäng av vänner.

En vän till min pojkväns familj äger en inomhushall för ekologiska och batteridrivna motorcrossar. Dem flesta utav er kanske tänker ”aaaahaaa då kan dem ju inte köra snabbt”, men tro mig det gjorde dem.
Jag är ju van att köra scooter i Grekland och dem här motorcrossarna var egentligen ingen större skillnad eftersom dem inte hade växlar. Det var alltså bara att gasa, köra och bromsa, utan att skada växthuseffekten.
VILKEN ADRENALINKICK! Mitt hjärta bultade dem första varven. Detta kommer säkerligen göras om fast skulle hellre vilja köra motorcross utomhus och t o m försöka mig på med växlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0